İç Mekan Konumlandırma Sistemi IPS

Racelogic ile işbirliği içinde GNSS* olmadan doğru konum tespiti: IPS (İç Mekan Konumlandırma Sistemi) ile, yeni sensör sistemleri ve güvenlik işlevleriyle sürüş testleri ve çarpışma testleri, sabit ortam koşulları altında iç mekan tesislerinde test edilebilir.
IPS, ultra geniş bant (UWB) kullanarak iletişim kuran bağımsız, pille çalışan işaretçilerden oluşan bir ağ kullanarak çalışır. İşaretler, operasyon alanının çevresine (örneğin, binanın veya şantiyenin kat planı), elde tutulan bir lazer, Total Station veya zamanın önemli olması durumunda, bir kendi kendine anket kullanılarak manuel olarak incelenen bilinen konumlara yerleştirilir. da gerçekleştirilebilir. Bilinen işaret konumlarının doğruluğu, çıkış ölçümünün doğruluğu ile doğrudan ilişkilidir ve kurulum süresine göre gerekli doğrulukta esneklik sağlar. İşaretler tamamen bağımsızdır ve pil gücü seçeneği, dağıtımı çok hızlı hale getirir. Hedef nesne üzerindeki bir UWB alıcısı, işaretçilerle iletişim kurar ve konumunu belirlemek için trilaterasyon kullanır.

GeneSys ADMA için bir donanım arayüzü özel olarak geliştirilmiştir ve IPS sistemi ile birlikte çalışabilir. Bu şekilde, standartlaştırılmış ADMA konum verisi çıkışı, ADMA’yı GNSS ile RTK2 modunda çalıştırırken elde edilenlere eşdeğerdir.

Tüm görüntüler Racelogic'e aittir: Racelogic IPS Rover

Ana Özellikler

  • GNSS* olmadan santimetre düzeyinde konum doğruluğu
  • 1kHz’e kadar gerçek zamanlı 3D konum ve konum ölçümü
  • Mevcut ADMA sistemleriyle uyumlu**
  • Veri gecikmesi <1 msn
  • 5 araca kadar aynı anda çalışır
  • Tüm büyük direksiyon robot sistemleriyle uyumlu
  • Herhangi bir karmaşık kurulum rutini gerektirmeden taşınabilir ve kurulumu kolaydır

*GNSS ile Zaman Senkronizasyonu
**donanım sürümüne bağlı olarak

Uygulamalar

  • Belirli bir ortamda ADAS ve araç dinamiği testi
  • Tahmine dayalı araç güvenlik işlevlerinin doğrulanması, örn. Kamera, Radar, Lidar sensörleri
  • Komple araç ve bileşenlerle çarpışma testleri
  • Lastik testleri
  • Sürekli çarpışma testleri (çarpışma öncesi aşama ile)
  • Bağlı sensör sistemleri ve V2X ile kapsamlı araç güvenliği işlevleri
  • Araç dinamiği, Uyarlanabilir İleri Yıldırım (AFL), Sistem geliştirme ve doğrulama