Titreşim Sensörlerinin Dönen ve Pistonlu ...
- 0
Doğru ve güvenilir yer gerçeği verileri
Otomatik sürüş işlevlerinin objektif kalite değerlendirmesi için doğru “temel gerçeği” (GT) haritalarına ihtiyaç vardır. Amaç, mutlak 3B yörüngenin maksimum doğruluğunu elde etmektir. Radar, lidar veya kamera gibi diğer sensörlerle birlikte yol işaretleri veya trafik işaretleri de yüksek doğrulukla kaydedilebilir.
Bu, araç konumunu ve hareketini çok hassas bir şekilde – en yakın santimetreye – tespit etmeyi ve böylece şeritten ayrılma uyarı sistemlerinin (LKAS) objektif bir değerlendirmesini gerçekleştirmeyi mümkün kılar.
Çözümlerimiz
Halka açık yollardaki atalet verilerinin doğruluğunu artırmak için ADMA, uydu bilgilerinin kullanılabilirliğini artırarak konum hesaplamasına dört uydu sistemini (GPS, GLONASS, Galileo, BeiDou) dahil etme imkanı sunar.
GNSS sinyal arızası durumunda sensör sapmasını azaltmak için, atalet sistemini harici bir kilometre sayacı yardımıyla desteklemek de mümkündür. Bu durumda, sensör kayması, üstel hata yayılımı yerine ikinci dereceden ile önemli ölçüde azaltılır.
Ek olarak, kaydedilen ADMA verileri ADMA-PP ile optimize edilebilir ve bir RTK2 çözümü daha sonra çevrimiçi düzeltme verilerinden bağımsız olarak çevrimdışı GNSS düzeltme verileri kullanılarak hesaplanabilir.
TEDS Mühendislik, test mühendisliği ve geliştirme alanı başta olmak üzere ölçüm uygulamaları için farklı çözümler sunan bir mühendislik şirketidir.
© 2024 TEDS Mühendislik Ltd. Şti. Tüm hakları saklıdır.
Sitemizde yer alan görseller ve içerik TEDS Mühendislik Ltd. Şti.’ye ve/veya iş ortaklarına aittir. İzinsiz kullanılamaz.